به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

     

    نرم افزار Silverline WAF

    امروزه بسیاری از سازمان های پیشرفته با انتقال اپلیکیشن های خود به زیرساخت های کلود دیگر قادر به اتکا به شیوه های سنتی و متمرکز برای تامین امنیت اپلیکیشن های خود نیستند زیرا این شیوه های سنتی قادر به فراهم آوردن سیاست های منعطف برای زیرساخت های گوناگون نبوده و میتوانند بر تجربه کاربران تاثیرات منفی داشته باشند. همچنین عدم وجود شیوه ای مطمئن برای برقراری امنیت این زیرساخت های متنوع میتواند باعث رخنه های امنیتی و به بار آوردن هزینه های گزاف مالی و زمانی برای برطرف سازی این آسیب پذیری ها شود.

    فایروال F5 و راهکار WAF این شرکت که با نام F5 Silverline Web Application Firewall شناخته میشود با اتکا به سرویس BIG-IP Application Security ManagerTM (ASM) این شرکت، میتواند به سازمان ها جهت مقابله با تهدیدات اینترنتی کمک شایانی نماید. همچنین با تعریف سیاست های گوناگون برروی این محصول امکان مقابله با تهدیدات در زیرساخت های سنتی و کلود بصورت همزمان نیز وجود دارد.

    محصول WAF کمپانی F5 در فراهم آوردن امنیت در لایه 7 شبکه و بصورت جامع و کاربردی بمنظور مقابله با نفوذها ( Intrusion Prevention) نقش بسزایی خواهد داشت و موجب کاهش پیچیدگی های رایج در مدیریت سیاست های WAF و افزایش سرعت اجرای سیاست های جدید میشود که این امر میتواند بسیاری از منابع مالی و زمانی سازمان را آزاد نموده تا در پروژه های دیگر سرمایه گذاری شود.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار Silverline با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 30 مهر 1401 - 14:56
    بازدید : 127
    برچسب‌ها : نرم افزار Silverline WAF,

    نرم افزار Silverline Threat Intelligence

     

    امروزه تجارت ها بیش از پیش درگیر میلیون ها هجوم روزانه از سمت IPهای بیشماری هستند که سعی در ایجاد ختلال در کسب و کار آنها دارند. حمله هایی نظیر botnet ها، DDoS و فعالیت بدافزارها میتوانند به درون شبکه رسوخ کرده و حجم زیادی از منابع پردازشی را مصرف نموده و موجب کندی شبکه ها و اپلیکیشن ها شود. پر واضح است که هرگونه اختلال در ارائه سرویس میتواند هزینه های گزافی برای سازمان های پیشرفته بوجود آورد.

    محصول پرقدرت F5 Silverline Threat Intelligence یک قابلیت تحت کلود است که توسط کمپانی F5 عرضه میشود و با بررسی سوابق عملکردی IP های گوناگون آمار دقیقی از سابقه آن IP را در اختیار تجهیزات این شرکت قرار میدهد. این رویکرد موجب شده تا دیتابیس دقیقی از IP های قابل اطمینان تهیه گردد تا مدیران بتوانند سیاست های کاربردی خود را در قبال آنها اعمال نمایند. در حال حاضر این سرویس تنها میتواند برروی تجهیزات Silverline Web Application Firewall و Silverline  DDoS Protection بکار گرفته شود.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار Silverline با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 30 مهر 1401 - 14:56
    بازدید : 126

    silverline

     

    F5 SILVERLINE از سری محصولات F5 به صورت WAF (Web Application Firewall) با برقراری امنیت در سطح وب و جلوگیری از آسیب پذیری های مختلف در شبکه اینترنت همچون حملات DDOS و حملات تحت وب مختلف سبب امن سازی نرم افزار ها و دسترسی های کاربران در سطح اینترنت میشود. این ماژول با جلوگیری از طیف وسیعی از جملات همچون حملات Hidden Field Manipulation ، Cookie Poisoning ، Parameter Tampering ، Buffer Over Flow ، XSS ، Backdoor ، Stealth Commanding ، Forced Browsing ، Third Party Misconfiguration ، SQL Injection و غیره قادر به امن سازی سرویس ها و نرم افزار ها بر روی بستر اینترنت میباشد. از دیگر ویژگی های این سری ماژول ها میتوان به محافظت پیشرفته در برابر حملات DDOS  ، جلوگیری از حملات مختلف بر روی پروتکل های HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غیره سبب ایمن سازی شبکه میشود و با استفاده از ابزار های پیشرفته همچون URL Filtering قادر به ایمن سازی شبکه میباشد.

    ویژگی های نرم افزار F5 Silverline

    نرم افزار F5 SILVERLINE با قابلیت های فراوان جهت جلوگیری از انواع حملات و آسیب پذیری ها در سطح وب قادر به ایمن سازی شبکه از انواع تهدیدات میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت محافظت در نرم افزار های Cloud

    قابلیت آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های HTTP و Web Socket

    قابلیت اعمال پالیسی های امنیتی بر اساس نوع نرم افزار، IP و غیره

    قابلیت جلوگیری از نشت داده (DLP) Data Loss Protection

    قابلیت مانیتورینگ پیشرفته لایه 3 تا 7 شبکه

    قابلیت محافظت از پروتکل DNS و جلوگیری از حملات DNS flood, DNS reflection attacks ، DNS amplification attacks

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات خرید F5 با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    چهارشنبه 27 مهر 1401 - 15:19
    بازدید : 119
    برچسب‌ها : نرم افزار Silverline,

    F5 BIG-IP

     

     F5 BIG-IP Hardware

    امروزه باتوجه به نیاز به برقراری امنیت و حجم عظیم ترافیک ها در سطح شبکه های ابری و افزایش نرم افزار های مختلف نیاز به نرم افزاری جهت مدیریت جامع و یکپارچه ترافیک ها،دسترسی ها و برقراری امنیت در سطح شبکه میباشد. کمپانی F5 با ارائه تکنولوژی های پردازش ابری همچون cloud-ready Application Delivery Controller (ADC) جهت تسهیل فرایند های Devops ماژول ها و نرم افزار های F5 BIG-IP Hardware قادر به مدیریت جامع ترافیک ها، دسترسی ها و برقراری امنیت در سطح شبکه میباشد . F5 با ارائه محصول Load Balancer یا Local Traffic Manager (LTM) قادر به برقراری Load Balancing، Full Proxy و غیره به صورت پیشرفته در سطح شبکه میباشد. از دیگر ماژول های کاربردی F5 ماژول BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM) میباشد که قادر به جلوگیری از حملات مختلف همچون DDOS، SQL Injection  و دیگر آسیب پذیری ها در سطح شبکه میباشد.ماژول BIG-IP Application Security Manager با قرارگیری میان نرم افزار ها و اینترنت سبب محافظت در برابر آسیب پذیری ها و حملات مختلف در لایه 7 شبکه میشود. مجموعه نرم افزار ها و ماژول های F5 با قابلیت هماهنگی با شبکه های مختلف مجازی، ابری و on-premises توانایی آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های مختلف سبب محافظت در برابر طیف وسیعی از حملات میشود. این ماژول ها به دو صورت مجازی و سخت افزار قابل استفاده در انواع معماری های شبکه میباشد.

    ویژگی های F5 BIG-IP Hardware

    F5 BIG-IP با آنالیز پیشرفته ترافیک ها و پکت ها در سرویس ها و نرم افزار های مختلف سبب بهینه سازی ، مسیریابی پیشرفته ، امن سازی شبکه و غیره میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت بهینه‌سازی منابع و نرم افزار ها در شبکه

    قابلیت اعمال پالیسی ها و خودکار سازی فرایند

    قابلیت مدیریت ترافیک‌های Inbound و Outbound

    قابلیت ایجاد لیست های سیاه برای ای پی ها و دامنه های مشکوک و آسیب رسان

    قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مختلف جهت آنالیز اعتبار دامنه همچون SURBL ، Spamhaus و غیره

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات خرید F5 با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    چهارشنبه 27 مهر 1401 - 15:19
    بازدید : 123
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP Hardware,

    نرم افزار BIG-IP DTM

    نرم افزار BIG-IP DTM

     

    ماژول F5 BIG-IP Diameter Traffic Management (DTM) قادر به مدیریت و کنترل ترافیک های ورودی و خروجی ، توزیع بهینه بار در شبکه ، اعمال پالیسی های امنیتی و بهینه سازی منابع در انواع نرم افزار ها و سرویس ها در سطح شبکه میباشد . F5 BIG-IP Diameter Traffic Management (DTM) با قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood و غیره جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های ماژول F5 BIG-IP Diameter Traffic Management (DTM)

    این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت اولویت بندی ترافیک بر اساس مدیا ، نوع پکت ها ، نوع پروتکل و غیره
    قابلیت پشتیبانی از Load Balancing در ارتباطات end-to-end و لایه 4 تا 7 شبکه
    قابلیت عیب یابی آسان در سطح شبکه
    قابلیت بهینه‌سازی منابع و نرم افزار ها در شبکه
    قابلیت اعمال پالیسی ها و خودکار سازی فرایند
    قابلیت مدیریت ترافیک‌های Inbound و Outbound
    قابلیت رمزنگاری ترافیک های مبدا و مقصد
    قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood
    امکان کنترل و برنامه ریزی نرم افزار ها با استفاده از ابزار F5 iRules LX
    قابلیت پشتیبانی از زبان je جهت ارتباط با سایر پلتفرم های Big-IP
    قابلیت محافظت در برابر ویروس ها و آسیب رسانی ها
    مجهز به قابلیت های فشرده‌سازی، HTTP/2، Caching، F5 TCP Express و F5 OneConnect جهت تسریع فرایند ها و افزایش سرعت در بارگزاری صفحات وب و غیره
    قابلیت پشتیبانی از پروتکل های sFlow، SNMP و syslog
    قابلیت کنترل پروتکل های مسیریابی
    قابلیت مدیریت زیرساخت های مجازی ، Cloud ، فیزیکی و غیره
    قابلیت بهینه سازی سرویس VAS servers
    قابلیت ایمن سازی نرم افزار ها و سرویس ها به وسیله ی پروتکل SSL
    قابلیت استفاده از نرم افزار F5 iApps جهت کنترل و تخصیص منابع به سرویس ها
    قابلیت مانیتورینگ سرویس ها با پروکل های HTTP, SIP, RADIUS, Diameter, XML /SOAP , RTSP
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 18 مهر 1401 - 17:09
    بازدید : 138
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP DTM,

    نرم افزار BIG-IP SWGS

    نرم افزار BIG-IP SWGS

    ماژول F5 BIG-IP SWGS یا با نام F5 BIG-IP Secure Web Gateway جهت مدیریت و کنترل دسترسی ها  به وب سایت ها میباشد. این ماژول با امکان فیلترینگ URL ها سبب جلوگیری از دسترسی کاربران به وب سایت های مخرب و آسیب رسان میشود. F5 BIG-IP SWGS با آنالز و شناسایی وب سای ها و سرویس های مخرب در سطح وب سبب جلوگیری از نشر بدافزار ها و انواع حملات مختلف میشود. همچنین این ماژول با هماهنگی با سرویس Active Directory و احراز هویت یکپارچه Single sign-on (SSO) سبب سهولت دسترسی کاربران و امن سازی در سطح اینترنت میشود.

    ویژگی های ماژول F5 BIG-IP SWGS

    این ماژول F5 با مدیریت یکپارچه دسترسی به دیتای اینترنت در سطح شبکه و مانیتورینگ پیشرفته دسترسی ها و آسیب رسانی ها در سطح اینترنت سبب پاداری و امن سازی در سطح شبکه میشود. از ویژگی های بارز این ماژول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت هماهنگی با سرویس Active Directory جهت احراز هویت کاربران
    پشتیبانی از احراز هویت یکپارچه Single sign-on (SSO)
    قابلیت SSL Orchestrator جهت امن سازی دسترسی به وب سایت ها
    قابلیت تشخیص محتوای سایت ها و بررسی URL های مشکوک و جلوگیری از دسترسی به آن ها
    قابلیت آنالیز و محافظت از لایه 3 تا 7 شبکه
    قابلیت آنالیز و رمزگشایی پکت های پروتکل TLS
    قابلیت دسته بندی ترافیک ها بر اساس پالیسی های اعمال شده
    قابلیت امنیتی Full-Proxy
    قابلیت شناسایی و جلوگیری از نشر بدافزار ها Malware
    قابلیت اعمال پروکسی برای کاربران به صورت خودکار
    قابلیت جلوگیری از ترافیک های ورودی و خروجی غیر نرمال
    قابلیت جلوگیری از حملات مختلف همچون Websites Hosting ,Malware, Phishing Proxies, Clickjacking Websites
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 18 مهر 1401 - 17:09
    بازدید : 138
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP SWGS,

    نرم افزار BIG-IP LC

    نرم افزار BIG-IP LC

    با توجه به گستردگی ارتباطات و لینک های متعدد در سازمان ها و ISP ها نیاز به نرم افزاری جهت مدیریت جامع و یکپارچه لینک ها میباشد.ماژول F5 BIG-IP Link Controller (LC) قادر به مدیریت و کنترل لینک ها در سطح شبکه میباشد . همچنین این نرم افزار با امکان برقراری High Availability سبب جلوگیری از قطعی ها در لینک ها میشود.  این نرم افزار با قابلیت آنالیز لینک ها سبب بهینه سازی و انتخاب بهترین مسیر در پروتکل های مسیریابی میشود.

    ویژگی های ماژول F5 BIG-IP Link Controller (LC)

    این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح لینک ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های مسیریابی و مدیریت لینک ها و ترافیک ها در شبکه میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت جلوگیری از قطعی های لینک ها در سطح شبکه
    قابلیت آنالیز لینک ها و انتخاب بهترین مسیر
    قابلیت ارائه گزارش با فرمت های مختلف
    قابلیت کنترل لینک های ورودی و خروجی
    قابلیت مانیتورینگ throughput و وضعیت سلامت لینک ها
    قابلیت ایجاد High availability در لینک ها
    قابلیت مانیتورینگ پیشرفته پروتکل BGP
    قابلیت مانیتورینگ و افزایش کارایی پروتکل TCP/IP
    قابلیت مانیتورینگ پیشرفته پروتکل quality of service (QoS)
    قابلیت پشتیبانی از پروتکل terms of service (ToS)
    قابلیت بهینه سازی مسیریابی بر اساس توپولوژی شبکه
    قابلیت فشرده سازی دیتا
    کاهش هزینه و افزایش کارایی در ISP ها
    قابلیت افزایش کارایی نرم افزار ها
    قابلیت کاهش downtime در سازمان ها و ISP ها
    قابلیت اولویت بندی ترافیک بر اساس مدیا ، نوع پکت ها ، نوع پروتکل و غیره
    قابلیت پشتیبانی از Load Balancing در ارتباطات end-to-end و لایه 4 تا 7 شبکه
    قابلیت عیب یابی آسان در سطح شبکه
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 17 مهر 1401 - 16:13
    بازدید : 125
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP LC,

    نرم افزار BIG-IP CGNAT

    نرم افزار BIG-IP CGNAT

    ماژول F5 BIG-IP Carrier-Grade NAT (CGNAT) با مدیریت و مانیتورینگ پیشرفته سرویس ترجمه IP ها Network Address Translation (NAT) قادر یه ترجمه انواع IPV6 و IPV4 در سطح شبکه میباشد. این ماژول با توانایی پاسخ دهی به حجم وسیعی NAT در کمترین زمان مناسب جهت استفاده در شبکه های گسترده WAN و Enterprise میباشد.. همچنین این نرم افزار با هماهنگی کامل با سایر تجهیزات F5 قابلیت اعمال پالیسی بر روی پورت ها اعمال پالیسی و کنترل پیشرفته Endpoint ها ، جلوگیری از حملات مختلف ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز،کنترل ترافیک ها و غیره در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های ماژول F5 BIG-IP Carrier-Grade NAT (CGNAT)

    این ماژول با مدیریت و مانیتورینگ پیشرفته سرویس ترجمه IP ها Network Address Translation (NAT) قادر یه ترجمه انواع IPV6 و IPV4 در سطح شبکه میباشد.. از ویژگی های بارز این ماژول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 17 مهر 1401 - 16:12
    بازدید : 126
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP CGNAT,

    نرم افزار BIG-IP Virtual Edition

     

     نرم افزار BIG-IP Virtual Edition

     

     نرم افزار (F5 BIG-IP Virtual Edition(VE

    نرم افزار F5 BIG-IP Virtual Edition جهت مدیریت و ایمن سازی شبکه های Cloud میباشد. این محصول قابل اجرا در شبکه های ابری خصوصی همچون VMWare و OpenStack و شبکه های ابری عمومی همچون AWS ، Microsoft Azure و Google Cloud بوده و قادر به مدیریت و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز در انواع نرم افزار ها و سرویس های ابری میباشد . F5 BIG-IP Virtual Editionبا قابلیت جلوگیری از نشر انواع بدافزار،اسکریپت های آلوده ، شناسایی آسیب پذیری ها ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه های ابری و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در بستر های ابری شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی جلوگیری میکند.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات خرید f5 با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 16 مهر 1401 - 15:08
    بازدید : 144

     

     F5 BIG-IP

    نرم افزار F5 BIG-IP

    امروزه باتوجه به حجم عظیم ترافیک ها در سطح شبکه و افزایش نرم افزار های مختلف نیاز به نرم افزاری جهت مدیریت جامع و یکپارچه ترافیک ها،دسترسی ها و برقراری امنیت در سطح شبکه میباشد. کمپانی F5 با ارائه ماژول ها و نرم افزار های F5 BIG-IPقادر به مدیریت جامع ترافیک ها، دسترسی ها و برقراری امنیت در سطح شبکه میباشد . F5 با ارائه محصول Load Balancer یا Local Traffic Manager (LTM) قادر به برقراری Load Balancing، Full Proxy و غیره به صورت پیشرفته در سطح شبکه میباشد. از دیگر ماژول های کاربردی F5 ماژول BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM) میباشد که قادر به جلوگیری از حملات مختلف همچون DDOS، SQL Injection و دیگر آسیب پذیری ها در سطح شبکه میباشد.ماژول BIG-IP Application Security Manager با قرارگیری میان نرم افزار ها و اینترنت سبب محافظت در برابر آسیب پذیری ها و حملات مختلف در لایه 7 شبکه میشود. مجموعه نرم افزار ها و ماژول های F5 با قابلیت هماهنگی با شبکه های مختلف مجازی، ابری و on-premises توانایی آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های مختلف سبب محافظت در برابر طیف وسیعی از حملات میشود. این ماژول ها به دو صورت مجازی و سخت افزار قابل استفاده در انواع معماری های شبکه میباشد.

    ویژگی های F5 BIG-IP

    F5 BIG-IP با آنالیز پیشرفته ترافیک ها و پکت ها در سرویس ها و نرم افزار های مختلف سبب بهینه سازی ، مسیریابی پیشرفته ، امن سازی شبکه و غیره میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات خرید F5 با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 16 مهر 1401 - 15:07
    بازدید : 150
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP,

    سولارویندز DPA


    Solarwinds Database Performance Analyzer(DPA)

    سولارویندز DPA

    نرم افزار سولارویندز Database Performance Analyzer (DPA) برنامه ایی است که برای نظارت، تشخیص و حل مشکلات عملکردی برای بسیاری از نمونه‌ های پایگاه داده و هم خود مدیریت و هم در فضای ابری استفاده میشود. DPA دارای معماری Agentless است و از تجزیه و تحلیل مبتنی بر انتظار برای نظارت گسترده پایگاه داده استفاده می کند.

    سرور DPA داده های عملکردی را از مجموعه ای از نمونه های پایگاه داده که شما برای نظارت انتخاب می کنید جمع آوری می کند. اگر محیط شما حاوی نمونه های پایگاه داده است که در شبکه های محلی جداگانه هستند، SolarWinds ایجاد یک پایگاه داده مخزن در هر شبکه محلی را توصیه می کند. برای نظارت بر روی ابرها، SolarWinds مستقر شده در همان منطقه را توصیه می کند.

    راه‌حل ‌های نظارت و بهینه ‌سازی عملکرد پایگاه داده SolarWinds  به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که در عرض چند دقیقه به شما بینشی و نگاهی دقیق در مورد سلامت پایگاه داده و مشخص کردن دقیق مشکلات عملکرد پایگاه داده شما ارائه می‌دهد.

    فاطمه بخشی
    سه شنبه 12 مهر 1401 - 12:16
    بازدید : 136
    برچسب‌ها : سولارویندز DPA,

    سولارویندز VM


    Solarwinds Virtualization Manager

    سولارویندز VM

    نرم افزار سولارویندز SolarWinds Virtualization Manager (VM) یک ابزار قدرتمند به همراه ویژگی ها و قابلیت های گوناگونی برای نظارت بر VM است که در یک رابط گرافیکی برای مدیریت ساده تر ساخته شده است و برای ترکیب کردن انواع مشاهدات و اطلاعات جمع آوری شده مفید و کارآمد است.

    داشبورد های گرافیکی Virtualization Manager با در اختیار گذاشتن جزئیات مهم و بسیار حیاتی درباره نحوه عملکرد سیستم به شما کمک فراوانی میکند. از big picture  تا granular به شما کمک میکند تا فوراً Meta trends های بزرگتری را مشاهده کنید و اعلانات خاص را برای تجزیه و تحلیل عمیق تر بررسی کنید. یک سیستم هشدار جامع به شما کمک می کند تا در مورد فعالیت ها و رویداد های ماشین های مجازی خود به روز باشید و اطلاعات کافی درباره نحوه عملکرد آنها را داشته باشید تا بتوانید کنترل بیشتری را به دست بیاورید.

    فاطمه بخشی
    سه شنبه 12 مهر 1401 - 12:15
    بازدید : 143
    برچسب‌ها : سولارویندز VM,

    سولارویندز NTA

    سولارویندز NTA.

    این محصول که ابزاری است برای بررسی Flow های موجود در شبکه به سازمان ها در مانیتورینگ جریان های ترافیکی و مبدا و مقصد آنها کمک میکند.

    NetFlow چیست و چگونه کار میکند ؟

    NetFlow یک پروتکل شبکه است که برای دیدن جریان ترافیک در شبکه است. با بررسی داده های NetFlow  می توانید جزییات ترافیکی که در شبکه شما در حال جریان است ، از جمله مبدا ، مقصد ، نقطه تراکم و حجم ترافییک در حال جریان را آنالیز کنید. با کمک استفاده از روش مانیتورینگ NetFlow و آنالیز داده های آن می توانید ترافییک درون شبکه خود را بهینه سازید و از هزینه اضافی برای پهنای باند ببیشتر خودداری کنید.

    با ابزار موجود در نرم افزار NetFlow Analyzer  می توانید تشخیص دهید کدام برنامه یا کاربر چه حجمی از ترافیک ایجاد کرده و چه میزان از پهنای بان شما را اشغال کرده است.

    همچنین میتوانید برای بیشترین اشغال کننده های پهنای باند خود هشدار تعرف کنید تا با استفاده از این داده ها میزان تاثیر آنها در پهنای باند را کم کنید .

    ابزار های موجود در Network Flow Analysis Tools (NTA) شما را قادر می سازد ترافیک موجود در شبکه را ضبط کنید و  نظارت بر میزان مصرف پهنای باند  برنامه ها ، دستگاه ها و کاربران پیدا کنید.

    ابزار های برنامه این داده ها را به صورت چارت و نمودار برای شما ترتیب میدهند تا به صورت راحت تر متوجه میزان مصرف پهنا توسط چه و چه کسی شوید.

    همچنین نرم افزار NTA شرکت Solarwinds از شبکه های بی سیم و وایرلس هم پشتیبانی می کند و می توانید ترافیک شبکه بی سیم خود را هم آنالیز کنید و عناصر نا خواسته ی مشغول کننده پهنای باند خود را پیدا کنید.

    فاطمه بخشی
    شنبه 9 مهر 1401 - 16:21
    بازدید : 130
    برچسب‌ها : سولارویندز NTA,

    سولارویندز NCM


    Solarwinds NCM

    سولارویندز NCM

    نرم افزار سولارویندز NCM و یا SolarWinds Network Configuration Manager (NCM) با مدیریت تنظیمات، تغییرات و برابر سازی برای روترها، سوئیچ ها و سایر دستگاه های شبکه از Cisco، Juniper، HP، Dell®، Brocade، F5، Aruba، Rukus، و غیره.، در زمان صرفه جویی می کند و قابلیت اطمینان است و امنیت شبکه را بهبود می بخشد.

    Network Configuration Manager یک راه حل جامع و گرافیکی است که برای ساده سازی و خودکارسازی مدیریت پیکربندی شبکه طراحی شده است. NCM دسترسی را افزایش می دهد، در زمان صرفه جویی می کند، امنیت را بهبود می بخشد و پایبندی به خط مشی را تضمین می کند. NCM دارای قابلیت‌های خودکارسازی است که مدت زمانی را که مهندسان شبکه صرف کارهای روزمره شبکه می‌کنند کاهش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد روی پروژه‌ های حیاتی تجاری تمرکز بیشتری را داشته باشند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 9 مهر 1401 - 16:21
    بازدید : 144
    برچسب‌ها : سولارویندز NCM,

    سولارویندز NPM


    Solarwinds NPM

    سولارویندز NPM

    نرم افزار سولارویندز NPM و یاSolarWinds Network Performance Monitor (NPM) یک نرم افزار نظارت بر شبکه قدرتمند و مقرون به صرفه است که شما را قادر می سازد تا به سرعت مشکلات و قطعی های عملکرد شبکه را شناسایی، تشخیص و حل کنید. SolarWinds NPM می‌تواند سرورهای VMware ESX و ESXi نسخه‌های 4.0 و بالاتر را که با ابزارهای VMware نصب شده نظارت کند. اگر SNMPv2c در دستگاهی فعال باشد، SolarWinds NPM سعی می کند از SNMPv2c برای نظرسنجی دستگاه برای جمع آوری اطلاعات در مورد عملکرد آنها استفاده کند.

    SolarWinds یکی از تولیدکنندگان پیشرو نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات در جهان است. مانیتور عملکرد شبکه  (NPM)این شرکت یکی از محصولات کلیدی آن است. این سیستم بر روی نظارت بر سلامت دستگاه های متصل به یک شبکه تمرکز دارد. سخت افزاری که SolarWinds Orion NPM به آن توجه می کند شامل تجهیزات شبکه مانند روترها و سوئیچ ها می شود. دستگاه های نقطه پایانی، از جمله Terminals، رایانه های شخصی رومیزی، و دستگاه های تلفن همراه و تجهیزات اداری مانند چاپگر. فرآیند نظارت دائمی معیارهایی را جمع آوری می کند که در جزو وظایف عیب یابی است.

    ویژگی های کلیدی
    نظارت بر شبکه multi-vendor
    سطح Visibility دقیق در لایه های عمیق
    عیب یابی سریع، زمان خرابی را کاهش میدهد
    به طور خودکار دستگاه های شبکه را کشف می کند و معمولاً در حدود یک ساعت آنها را مستقر می کند
    نظارت بر تونل های VPN

    اگر تونل های VPN شما خراب باشد، کاربران ممکن است نتوانند به خدمات شبکه ای که برای کسب و کار حیاتی هستند دسترسی پیدا کنند. نرم افزار نظارت بر شبکه NPM(سولارویندز NPM)، سلامت و عملکرد کل محیط Cisco ASA شما را مشاهده می کند، بنابراین می توانید به راحتی وضعیت تونل های VPN را مشاهده کنید تا از اتصال بین سایت ها اطمینان حاصل کنید.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 7 مهر 1401 - 14:34
    بازدید : 146
    برچسب‌ها : سولارویندز NPM,

    سولارویندز NOM


    Solarwinds Network Operation Manager

    سولارویندز NOM

    نرم افزار سولارویندز Network Operations Manager نظارت جامعی را در یک کنسول وب یکپارچه فراهم می کند و به شما امکان می دهد عملکرد و در دسترس بودن شبکه، پهنای باند، WAN و پورت های سوئیچ را در یک محصول واحد و مقیاس پذیر نظارت کنید.

    برای نصب نسخه جدید سولارویندز NOM یا ارتقا از نسخه موجود NOM به آخرین نسخه، بسته نصب NOM را باید از پورتال مشتری دانلود کنید و SolarWinds Orion Installer برنامه ایی است که شما را در مراحل نصب و ارتقا و بروزرسانی برنامه NOM یاری می کند.

    نسخه های جدید برنامه NOM ویژگی های مختلفی را تغییر داده و بروزرسانی هایی را ایجاد کرده است مانند:

    سیاست های رمز عبور حساب ها بهبود یافته است
    حساب مهمان حذف شده است
    قفل کردن سحاب کاربرانی که تلاش های مکرر برای ورود آنها ناموفق بوده است
    گزینه های جدید برای ارسال Syslog
    Orion Log Viewer بهبود یافته است
    رابط مدیریت ویژگی های سفارشی سازی جدید
    Account Limitation Builder جایگزین برنامه مستقل شده است
    بهبود داشبور های سیستم

    برنامه NOM میتواند تشخیص دهد که هر پورت  در هر دستگاه در شبکه چه میزان پهنای باند مصرف میکند این دستگاه ها شامل سوئیچ، روتر، سرور و فایروال میشوند که NOM میتواند آنها را کنترل و تنظیم می کند. یکی از ویژگی های مهم NOM پویش و اسکن دقیق تمامی اجزای زیر ساخت های شبکه مانند سوئیچ و سرور ها و... است که نظارت دقیق بر این زیر ساخت های موجو در شبکه باعث می شود مدیران توانایی های مدیریتی را در سطح وسیع بر خوردار باشند.

    شخصی سازی بخش نظارت

    برنامه NOM این اجازه را میدهد که افراد بتوانند بر اساس نیاز های خود و زیر ساخت های شبکه مورد نظرشان تغییراتی را در پنل مدیریتی و نظارتی به وجود بیاورند. سولارویندز NOM دارای بخش نظارت بر زیر ساخت های شبکه از طریق Single panel of glass است که میتوان داشبورد ها و نمودار ها و ترافیک های موجود در WAN پورت های سفارشی و نما ها را در برنامه NOM سفارشی سازی کرد.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 7 مهر 1401 - 14:33
    بازدید : 136
    برچسب‌ها : سولارویندز NOM,

    نرم افزار BIG-IP DNS

    نرم افزار DNS

    ماژول F5 BIG-IP DNS جهت مدیریت و کنترل سرویس DNS در سطح شبکه میباشد و با جلوگیری از حملات denial-of-service (DDoS) attacks میباشد. این ماژول با مانیتورینگ و گزارش دهی پیشرفته از درخواست های DNS در سطح شبکه و بهینه سازی DNS Server با راهکار های مختلف همچون load balancing و پاسخ دهی تا 100 میلیون DNS query سبب افزایش کیفیت سرویس DNS در سطح شبکه میشود. همچنین این ماژول با هماهنگی با نرم افزار های ابری ، third party و غیره سبب یکپارچگی در خواست های DNS در سطح شبکه میشود. این نرم افزار با بررسی سطح اعتبار دامین ها ، IP ها ، DNS query ها و غیره قادر به ایمن سازی سرویس DNS و جلوگیری از سطح وسیعی از حملات و آسیب پذیری ها همچون NXDOMAIN floods، malformed packets، cache poisoning، DNS hijacking و غیره میباشد

    ویژگی های ماژول F5 BIG-IP DNS

    این ماژول F5 با مدیریت یکپارچه درخواست های DNS در سطح شبکه و مانیتورینگ پیشرفته DNS سبب پاداری و امن سازی این سرویس در سطح شبکه میشود. از ویژگی های بارز این ماژول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت مانیتوریگ پیشرفته درخواست های DNS در سطح شبکه
    قابلیت ایجاد لیست های سیاه برای ای پی ها و دامنه های مشکوک و آسیب رسان
    قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مختلف جهت آنالیز اعتبار دامنه همچون SURBL ، Spamhaus و غیره
    قابلیت اعمال پالیسی های خاص جهت پاسخ دهی به درخواست های DNS بر اساس نوع IP ، موقعیت جغرافیایی و غیره
    جلوگیری از ترافیک های حملات DNS
    قابلیت پشتیبانی از نرم افزار ها و سرویس های شبکه های ابری و on-premises
    قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های third party
    قابلیت پاسخ دهی تا 100 میلیون DNS query
    قابلیت مدیریت پیشرفته DNS ها در سطح شبکه
    قابلیت مدیریت توسط کنسول تحت وب
    قابلیت افزایش کیفیت سرویس دهی quality of service (QoS)
    قابلیت هماهنگی با primary DNS server و رکورد های zone transfers جهت تسریع فرایند های DNS query
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 2 مهر 1401 - 12:08
    بازدید : 178
    برچسب‌ها :

    نرم افزار BIG-IP ASM

     

    فایروال F5 BIG-IP ASM

    نرم افزار (BIG-IP Application Security Manager (ASM

    فایروال F5 BIG-IP ASM یا BIG-IP Application Security Manager با قرارگیری میان نرم افزار ها و اینترنت سبب محافظت در برابر آسیب پذیری ها و حملات مختلف در لایه 7 شبکه میشود. این فایروال با قابلیت هماهنگی با شبکه های مختلف مجازی، ابری و on-premises توانایی آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های HTTP ، Web Socke و غیره سبب محافظت در برابر طیف وسیعی از حملات همچونForceful browsing ، DOS ، DDO ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غیره میشود. این فایروال به دو صورت مجازی و سخت افزار قابل استفاده در انواع معماری های شبکه میباشد و سبب ایمن سازی و جلوگیری از آسیب پذیری ها در سطح شبکه میشود.

    ویژگی های فایروال F5 BIG-IP ASM

    فایروال F5 BIG-IP ASM با آنالیز پیشرفته ترافیک ها و پکت ها در سرویس ها و نرم افزار های مختلف سبب جلوگیری از حملات مختلف و امن سازی شبکه میشود. از ویژگی های بارز این فایروال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت جلوگیری از حملات بات ها
    قابلیت جلوگیری از حملات zero-day
    قابلیت جلوگیری از حملات مختلف همچون DOS ، DDOS ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غیره
    قابلیت محافظت در نرم افزار های مجازی، ابری و on-premises
    قابلیت آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های HTTP و Web Socket
    قابلیت اعمال پالیسی های امنیتی بر اساس نوع نرم افزار، IP و غیره
    قابلیت جلوگیری از نشت داده (DLP) Data Loss Protection
    قابلیت مانیتورینگ فعالیت ها و دسترسی های کاربران
    قابلیت جلوگیری از دسترسی به وب سایت های آسیب پذیر
    پشتیبانی از استاندارد های امنیتی مختف همچون PCI DSS, HIPAA, Basel II, SOX
    قابلیت جلوگیری از XML های آسیب رسان
    قابلیت Caching و compression
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 2 مهر 1401 - 12:07
    بازدید : 183
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP ASM,

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 182
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه